Episk win i StarCraft 2

Jag har inte hunnit spela SC2 så mycket som jag velat. Det släpps helt enkelt för mycket bra skit som tar tid att hålla på med. Ja jag tänker på dessa strategispel som Football manager och Civilization och Total War serien  som bara slukar all tid plus alla achievements jagade på boxen. Min lösning på det är mer pengar till mig och mindre jobbande. Jag har ännu inte löst den ekvationen. Att skrika "GE MIG PENGAR!!!" till okända människor har ännu inte gett resultat som jag velat. Men åter till topic. Efter att ha sett den här videon som bara äger så mycket som det går. Snubben som spelar Terran grundlurar Zerg muppen som inte fattar någonting och lämnar spelet. Svårat att beskriva i ord utan måste helt enkelt ses.
 
 
 
Det här är äg
 
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails