Angry Birds: Star Wars trailer

Jag gillar Star Wars. Jag ser inget fel med det. Angry Birds däremot var inte så bra. Det blev bara ett fenomen som att alla måste spela det för att just alla måste spela det. Och spelet i sig är inte så jävla bra. Man skjuter fåglar som ska förstöra lite hinder och grisar. Jag gillade inte spelet och det har oförtjänt mycket uppmärksamhet. Nu ger jag det ännu mer uppmärksamhet med det är snarare för att dom har tagit och slängt på Star Wars på denna horribla spel. Det var nog tur att Mr. George Lucas sålde rättigheterna så Disney kanske kan få lite mer possitiv känsla runt Star Wars än allt fjanteri som pågår just nu med namnet Star Wars.
 
 
 
Den här trailern gör ont att se för mitt Star Wars hjärta
 
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails