Diablo III kommer den 15 maj

Ja som ni säkert sett eller läst på andra sidor så kommer Diablo III den 15 maj. Är man då pepp inför den här releasen? Nja jag är lite tveksam. Spelet grafiska stil har jag inte gillat enda sedan dom första bilderna. Det är inte lika ondskefull grafik längre. Det är viktigt för mig. Den känns inte lika äkta som den gjorde i ettan, inte samma känsla. Sen har det som vanligt strykt massa grejer under resans gång som dom har sagt att dom ska ha med. Att LAN funktionen är borta är negativt. Att inget off-line spel är möjligt är för mig löjligt. Ingen PvP vid release. Även auktionshuset med riktiga pengar har fått stryka foten om jag minns rätt. Vet inte om spelet helt enkelt håller måttet. Skärpning Blizzard.

Kommentarer
Postat av: Hayley

Can not contain the happy!

Äntligen!

2012-03-16 @ 17:59:57
URL: http://hayleys.se
Postat av: Joakim af Spelbröderna

Själv är jag lite småpepp, måste jag erkänna. Mest sugen på att slakta satan i multiplayer. Var längesedan :)

2012-03-16 @ 18:35:49
Postat av: Hayley

Jag lirar ju fortfarande D2 så det var inte jätte längesedan för mig. Men ändå, nytt nytt nytt, fast ändå inte..



Som innan, I can not contain the happy!

2012-03-18 @ 01:29:20
URL: http://hayleys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails