Snart Dreamhack!

Så är det! Jag ska till Dreamhack för.. jag vettefan, fjärde gången eller något. Var enda gång så har jag dragit dit för att tävla i Street Fighter IV, och sen skitit fullständigt i allt annat som har med den tönt-"festivalen" att göra. Även i år blir det samma sak. Ser fram emot att supa, svina och härja i Jönköping. Vi har bland annat EM-fest i form av Sverige - England.... och, GonZa tävlar i SM i SSFIV. Själv skiter jag i att ställa upp denna gång. Anledningen är simpel: Knappt rört spelet i år.

MEN!

Angry Norwegian och Swedish Wargoat kommer att video-täcka eventet i år:




 

p0kker - aka Angry Norwegian

 

 

 

 

Swedish fuckin' jävla WARGOAT!

 


 

GonZa och den svenska Krigsgeten

 

GonZa och Krigsgeten igen, denna gång från DH 2010. Summer.

 

Det kommer att bli en epic jävla fail.

 

/Joakim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails