Inside Assassin's Creed 3 - Episode 1

Assassin's Creed serien har igentligen inte tilltalat mig speciellt mycket. Miljöerna och karaktärerna har varit tråkiga och jag har inte kunnat relatera till vad dom har velat skapat. Sen ett repetativt gameplay och stridssystem har inte hjälpt heller. Nu som först byter dom till en miljö som känns mer spännande och intressant att spela. Ett USA som är i en intressant tidsperiod. Jag gillar det. Sen tror jag att den simpla gameplayen och striderna kvar men man gör det i en värld som ser fett mycket bättre ut. I klippet nedanför så får ni en lite genomgång av klassiskt pr-snack.
 
 
 
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails