Zelda: A Link to the past återskapat i StarCraft 2 map editor



/E

Kommentarer
Postat av: Jonas Bergdahl

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article13857777.ab Kanske ni finner intressant.

2011-11-01 @ 01:34:21
Postat av: Joakim

Hej, och tack för tipset! I regel bojkottar jag blaskan till hundra procent, men om någon anser att jag/vi bör läsa något så får man ju göra det. Tyvärr var det en skräpkreation av en av Sveriges mest tv-spelshatande spelskribenter och därför var kvalitén t.o.m lägre än den sedvanliga lägstanivån. Jag anser att Johan Martinsson bör spela spel när han är sugen på att spela, och läsa en bok när han är ute efter lite mer djup i tillvaron. Tyvärr fungerar inte hans medvetande på det sättet, utan han måste kasta skit på mediet i sig i stället för att bara inse att spel är spel. Spel är inte böcker. Spel är inte film. Det är jag glad över. Sund och frisk som jag är(?) så läser jag böcker när jag är sugen på att få lite perspektiv på tillvaron eller känner mig peppad på att få en bra historia berättad för mig. J.M däremot, han spelar ett spel och hatar det för att det inte är vad han vill att det ska vara. Pinsamt och tragiskt hatiskt. Hade gärna debatterat med honom angående hans syn på spel, men han vågade bara skriva ett inlägg senast (när han hatade svåra spel för att vara just svåra spel) och gav därefter omedelbart upp. Han är alltså inte värd någon energi och bör inte tas seriöst i ett samtal om spel. Han är ingenting annat än en dålig provokatör som ogillar tv-spel.

2011-11-01 @ 12:12:53
URL: http://spelbroderna.se
Postat av: Jonas Bergdahl

Ah, minns när ni hade ett litet krig mot honom när han klagade på svåra spel. Det känns som att aftonbladet skulle behöva byta "spelrecensent"



Ska börja läsa eran blogg! Har bara läst den lite grann tidigare! =)

2011-11-01 @ 14:21:39
Postat av: Emil

Tja Jonas.



Läste hans återigen sorgliga krönika. Killen är ju skön på ett sätt för han avslutar med att "läs en bok" och det är väl nog det han borde göra och sluta spela om han mår så illa utav att spel i hans ögon inte innehåller någon substans eller glädje alls.



Hela aftonblaskans redaktion är ju under all kritik och far med en del fakta fel i vissa artiklar. Men vad gör man inte för att sälja lösnummer.

2011-11-02 @ 19:52:08
URL: http://spelbröderna.se
Postat av: Joakim

Välkommen till bloggen!

2011-11-02 @ 21:46:45
URL: http://spelbroderna.se
Postat av: GonZa

2 tummar upp

2011-11-03 @ 05:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails