The Big Tits Dragon: Hot Spring Zombies VS Stripper 5 (NSFW)

Efter en upptagen helg med spel, vänner, alkohol, mind games, förnedring och social mobbning så är det åter dags att förgylla er med mer grejer. Jag tänkte börja med en klipp som inte har någonting med spel att göra utan det visar varför jag älskar japan. Det är ett klipp från The Big Tits Dragon: Hot Spring Zmobies VS Stripper 5. Klippet är inte lämpligt för alla och jag utfärdar en liten varning för dom svaga individerna.


 

Jag gillar att dom kollar hur hon mår efter blivit skjuten i huvudet

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails