Den oförstörde entusiasten

Det här mailet fick jag från Aron, en väns nyfunna spelkamrat, i brist på bättre ord. Att knyta nya bekantskaper är något man gör när man spelar online. Vackra grejer. /Joakim

I denna video visar en pojke upp sitt senaste spel som han ännu inte har spelat. Som brukligt i denna typ av videosnuttar så pekar han ut varje detalj på fodralet och berättar entusiastiskt vad spelet handlar om. Först roades jag åt det patetiska i att göra en 'unboxing'-video till vad som allmänt sett bara är ett halvtaskigt budgetspel. Men jag tycker detta visar den glädje man kan uppbringa för något som man nyligen köpt för sin sura veckopeng och som majoriteten bara laddar hem i drivor, spelar i 10 minuter och förkastar. Det här är kärlek!

/Aron

 

Jag är böjd att instämma

 


Kommentarer
Postat av: OneTwoRandom

Undrar vad han tyckte om spelet sen... Hehe.

2011-05-09 @ 18:35:56
Postat av: Joakim

Hehehe... Ja, det kan man fråga sig. Älskar när han drar upp instruktionsmanualen och säger: "It's full of instructions!".

2011-05-09 @ 19:50:38
URL: http://spelbroderna.se
Postat av: OneTwoRandom

Hahaha! Ja. Han är ganska tydlig med det mesta tycker jag.

2011-05-09 @ 21:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails