Tidningen Laser

Som jag skrev tidigare i år om tidningen Laser om att jag inte visste hur gammal tidningen var när jag läste den. Nu har då Christoffer Ekelund som är redaktör på Laser hittat till oss och kommenterade min information/recension av tidningen. Han gav oss den fina informationen att första numret släpptes den 5 april i butikerna och jag gjorde min bedömning när tidningen då var 1 månad gammal. Inte riktigt rättvist. Men min bedömning kvarstår. Christoffer skrev även att nästa nummer kommer att släppas den 28 september. Jag väntar med spänning.

Om du vill läsa vad jag skrev om tidningen trycker ni här.


/Emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails