Blandad omelett

Här på ostkusten har det varit kanon väder under denna midsommarhelg. Har man hängt med på vad som hänt under helgen då? Självklart...inte, inte till 100% iaf. Här kommer lite skit blandat i en samma inlägg.


 

Ken av Daniel Aviles

 

 


 

 

Catherine - Trailer

 

 

Det här spelet verkar konstigt och skumt. Så typiskt japanska. Hoppas bara det är en trevlig spelupplevelse också.

 


 

Gears of War 3: Horde 2.0 - Trailer

 

 

 


 

UFC personlig tränare till kinect

 

 

En något rund mage framför mig säger att jag borde genomgå en sådan här träning under en period så jag ser lite slimare ut. Men vem fan orkar göra det i sitt eget hem framför en tv? Jag vet att jag kommer skita i det och det är garanterat.

 

 


 

Saints Row: The Third - Trailer

 

 

Over the top som vanligt i den här serien. Men den där dildon ser användbar ut =)

/Emil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails