Ännu mer spelklipp från E3

Jag har inte hunnit med själv att gå igenom det mesta på E3 ännu. Därför jag fortfarande slänger upp trailers och spelklipp. Men förfan E3 bestämmer i princip vad vi spelar under dom kommande 12 månaderna. Vi vill bara visa vad som kommer.

<Insanely Twisted Shadow Planet>

 

Spelet ser lite lagom udda och intressant ut. Men det var inte det som fångade mitt intresse. Jag kände nämligen igen låten som spelas under klippet och det tog ett tag innan jag hade placerat den. Dom har nämligen valt Dimmu Borgirs låt Eradication Instincts Defined. Det är fan respekt det.

 

 


 

En ny Tekken film är på g. Men den här gången är den animerad och inte live-action skräp.

 

 


 

 

8,8 miljoner sålda Playstation MOVE. För mig så finns det ännu ingen mjukvara som är värd den investeringen. Jag väntar med glädje ett bra spel som inte bara är en gimmick.

 

 


 

<Star Trek>

 

 

 


 

<Kirby>

 

 

 


 

<Wipeout 2048>

 

 

Är det här den nytändning som den bortglömda futuristiska recgin genren behöver eller är det bara ett bevis på att spelen har gjort sitt?

 

 


 

<Dead Rising 2: Off the record>

 

 

 

 


 

<DmC>

 

 

/Emil


Kommentarer
Postat av: Malin

Maja digga Kirby... vill se igen!

2011-06-12 @ 10:41:19
Postat av: Emil

He he

2011-06-12 @ 14:09:44
URL: http://spelbroderna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails