Star Wars Xbox 360 stylad maskin utannonserad

Jag älskar Star Wars. Iaf orginal trilogin. Vet inte hur ofta man drömt om att flyga tie-fighters och slåss med ljussablar. Nu snart i september så kommer blu-ray utgåvan och den ultimata Star Wars boxen, ett garanterat köp. Men det är inte bara George Lucas som mjölkar konceptet Star Wars för nu ska det även kommer en Xbox 360 med Star Wars temat. För mig blev det genast ett ha begär och ett måste köp känsla inom mig. Det skall dyka upp under denna julsäsong.

 

 

Ge mig det här nu!!

 


Xbox 360 Limited Edition Kinect Star Wars Bundle

This first ever custom Xbox 360 and Kinect bundle includes an R2-D2 blue-and-white themed console, a custom Xbox 360 Wireless Controller inspired by C-3PO and the first ever white Kinect sensor. The bundle is set to debut alongside Kinect Star Wars this holiday, but is available now for pre-order through participating retailers. Priced at $449.99, the Xbox 360 Limited Edition Kinect Star Wars Bundle will include:
  • Kinect Star Wars game
  • Custom R2-D2-themed Xbox 360 Console with custom sounds (Hear them (MP3) - > Power on and Tray eject)
  • White Kinect Sensor
  • Custom C-3PO-themed Xbox 360 Wireless Controller
  • 320 GB Hard Drive
  • Xbox 360 Wired Headset
  • Kinect Adventures game
  • Exclusive downloadable content
/Emil

Kommentarer
Postat av: Kollba360

Detta är ett givet köp =) Även om jag bara spelar Forza spelen på X-lådan

2011-07-30 @ 11:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails