WWE SmackDown Vs. RAW 2011 - Street Fighter CAW Trailer

Wrestlingspel har varit fullständigt ointressanta ända sedan åttabitarseran. Bra Wrestlingspel existerar inte i mitt medvetande, vilket till största del kan bero på att mitt medvetande skyggar undan från fejkprodukter av olika slag och då i synnerhet ett spel som baseras på en fejksport. Inte riktigt min kopp té heller. Fram tills jag såg den här fanskapade outfit-trailern som gör det möjligt att låta älskade karaktärer från Street Fighter-serien wrestla. :)

 

Älskar man SF går sånt här inte att motstå

 

Är du en sån som äger WWE SmackDown Vs. RAW 2011 till Xbox 360 kan du ladda ner jim784ms kreation på något sätt. Jag orkar inte ta reda på hur, då jag av någon anledning förutsätter att ingen av våra besökare har det i sin ägo. Men det går!

 

/Joakim


Kommentarer
Postat av: Love

Vafan?! wrestlingspelen till NES var ju asbra!

2011-01-06 @ 17:05:07
Postat av: Joakim

Nej, dom var faktiskt inte det. Visst, Pro Wrestling är ett fint minne i huvudet - men bra? NEJ!

2011-01-06 @ 18:44:17
URL: http://spelbröderna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails