Super Street Fighter IV 3D Edition och fallskärmshoppning

Snart är det dags! Releasen av Nintendo 3DS närmar sig med stormsteg och Super Street Fighter IV 3D Edition är en av releasetitlarna. Personligen har jag sett fram emot att kunna fightas portabelt... och fallandes. Fallandes? Ja, fallandes. Till sommaren planerar jag på att ta ett fallskärmshoppcertifikat och ett av mina mål med att hoppa som en fullblodsgalning är att kunna göra det samtidigt som jag spelar Street Fighter. Snart är det dags! Drömmen kommer att besannas!



Dräggel, dräggel, dräggel


/Joakim

Kommentarer
Postat av: Stan

cool! du ´måste dokumentera.

2011-01-13 @ 09:30:58
Postat av: Joakim

Givetvis har jag planer på att föreviga det hela på något sätt. :)

2011-01-13 @ 20:38:41
URL: http://spelbroderna.blogg.se/
Postat av: pxl

Street Fighter, med penna, på ett av decenniets sämsta shoryuken-styrkors. Nejtack, jag undanbeder mig denna. I övrigt sägs det ju att vissa lever på hoppet. I detta fall, kanske mer "Lev efter hoppet".

I vilket fall, hjälmkamera eller inget!

2011-01-14 @ 11:21:58
URL: http://www.kwit.tv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails