Star Wars: The Old Republic

Spelet som ryktats om att det skulle komma tidigt under detta år har nu enligt nyhetssajten MCV och deras tillförlitliga källa sagt att spelet kommer komma under september detta år. Spelet som jag tyckte verkade vara och hoppades på att bli väldigt bra har det ryktats om det motsatta. Personer inom Bioware har sagt att det här kommer bli "det största fiaskot i MMO historien" vilket inte bådar gott. Och jag har även läst av andra personer som som testat spelet att själva spelet lider utav stora designproblem och tekniska lösningar för vissa element i spelandet. Jag hoppas bara att Bioware kan knyta ihop den här säcken och återigen leverera en grymt bra story och spel. Precis som man gjort tidigare med Mass Effect, Dragon age, Baldurs Gate, Knights of the old republic m.m

Som sagt spelet i september det senaste ryktet.


 

Källa: www.mcvuk.com

 

/Emil



Kommentarer
Postat av: Joakim

Jag tror Bioware fixar det där. :)

2011-01-27 @ 07:01:42
URL: http://spelbröderna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails