Det här med musikvideos II

Ytterligare en blivande legendarisk inläggsserie med romerska siffror som uppstått ur rena tillfälligheter. Hur pass återkommande och episk den blir återstår att se, men nu är turen kommen till Eisenfunk... som uppenbarligen är ett tyskt EBM-band som uppskattar tv-spel. Inte min kopp kaffe, men likväl något jag valt att lägga tid på tack vare temat kring tv-spel.

 

Pong

 

Let us Play Pong, zerman!




Super Space Invaders



Disco-tanze, disco-tanzen!


Man är ju inte direkt van vid att se hårda Space Invaders dansa... alternativt visa rädsla för någon sorts klen tysk som vilken femteklassare som helst kunnat droppa med en ond blick.

Mina vänner, ovanstående är vad tysk smak handlar om och det är uppenbarligen sånt här man lägger sin tid på en söndagsmorgon när man har gaming som en del av sin livsstil.

Någon borde ha förvarnat mig.

/Joakim

Relaterat:
Det här med musikvideos (Pato Pooh ft. Adam Tensta - Follow Me)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails