Reel Fishing Paradise 3D utannonserat till 3DS!


För er som har läst min semirecension/gonzobetraktelse av "Rapala Tournament Fishing - Joakim tittar ner i avgrunden och den våldtar hans själ" är väl medvetna om mitt förakt gentemot fiskesimulatorer. Inkonsekvent som jag är blev jag smått lyrisk när jag läste nyheten om att ett fiskespel vid namn Reel Fishing Paradise 3D har utannonserats till Nintendo 3DS och har planerad release vår/sommar.

Natsume står som utvecklare.

Min föraning: värdelöst skit som våldtar din själ!

Så... varför blir jag lyrisk?

Jo... jag gillar värdelöst skit från avgrunden som våldtar min själ.
/Joakim

Via: Destructoid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails