Lördag

Fy fan vilken gaming-lördag det har varit. Tjejen borta och tv-spel för hela slanten. Började runt sju (07:00) och tog ett break för 1 timme sedan för att laga mat. Sitter och samlar kraft för ett antal timmar till framför tv:n. Tog mig äntligen lite tid till att kolla runt vad som hänt dom senaste dagarna som jag varit upptagen med annat.

Första jag stöter på är en låt om Link. Navi sjunger ut sina känslor till Link. Jag gillar den starkt....vet inte varför.

Navi's Song (Hey, Listen!)

 


 

Sen gillade jag The Expendables-filmen och nu har tvåan fått ett datum, tro det eller ej. 17 Augusti 2012 ska filmen komma. Men den här gången ska inte Mr. Sylvester Stallone regissera filmen, bara medverka som skådis.

 


 

Plants VS Zombies IRL

 

Se videorecensionen här

 


 

 

En Pac-man tatuering på arslet

 

 


 

 

Left 4 Dead är ett spel vi gillar här. Zombieslakt i massor, kan det bli bättre? Nej säger vi. Men hur skulle det sett ut på 80-talet om spelet gjordes då? Jo det har någon fixat. Dom har gjort en de-make på spelet och efter att tittat på videon så känns det som man redan har spelat spelet...fast på 80-talet...under ett annat namn.

 

 

 


 

Moon Diver är ett spel till PSN och XBLA som nyligen fick en launch trailer. Verkar vara ett ösigt 4-spelar spel

 

 

 


 

Min broder här brukar tipsa om en del indie spel. Han brukar tips om det till mig med om vilka jag ska lira. Efter att ha sett den här trailern så insåg jag att jag måste ha det här gulliga spelet. Tänkt release på spelet är kvartal 4 detta år.

 

 

 

 


 

 

Cosplay som gott åt skogen

 

 

 

 

 

 


 

 

Forza 4 trailer har läckt ut från deras fabrik. Den här lär försvinna ganska fort men hoppas någon hinner se den. Blir intressant att se hur bra spelet är med tanke på hur bra 3:an var.

 

 

 


 

Ännu en Mortal Kombat-trailer. Nu är det Johnny Cage som presenteras.

 

 

/Emil


Kommentarer
Postat av: Joakim the Wargoat

Hehe, den där jävla cosplayn, alltså.. ;)

2011-04-03 @ 08:38:13
URL: http://spelbroderna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails