Super Street Fighter IV-turnering på Gamex!


Lite titt som tätt surfar jag in på Aftonbladets spelsida, mest för att förhoppningsvis hitta något att irritera mig på. Tidigt under den här bloggens levnadstid var det en av sakerna jag gjorde för att försöka locka hit folk. Folket uteblev i princip, men det var kul att kasta skit på Aftonblaskan via deras egna "Bloggat om" i anslutning till eventuell retarderad artikel.

Men!

Nyligen läste jag att det kommer hållas en turnering i Super Street Fighter IV på Gamex-mässan i November. "Beat'em Up Stockholm II" heter den och är öppen för 64 spelare. Vinnaren får 15 000:- och vi kan antagligen förutsätta att Sveriges bästa spelare dyker upp. Själv hade jag tänkt att besöka mässan, så nu blir det även till att informera min fightingvän GonZa om att han kanske slipper panta tomburkar i ett par dagar. For the win!

/Joakim

Via: Blaskan

Läs även:
Super Street Fighter IV på en husvägg
GonZa placerar sig som bästa svensk på Dreamhack Internationella och visar vem som är the man
En Street Fighters bekännelser - del 1

Kommentarer
Postat av: göteborgs rape

go Gonza! Vi hejjar på dig!

2010-09-28 @ 10:59:44
Postat av: Stan

Go GonZa!

2010-09-28 @ 12:00:55
Postat av: Joakim

Vi får hoppas att det lilla livet står som segrare, om inte annat för hans eget bästa. Jag vill, som hans manager, ha mina 10,8%. Annars!

2010-09-28 @ 14:20:12
URL: http://spelbröderna.se
Postat av: Mattemetmask

GonZa tar de, fan så kul att de kmr upp tournaments! Det borde finnas arkader i varje stad :P

2010-09-29 @ 13:09:17
Postat av: Stan

Arkader i varje stad hade varit drömmen. Fighting kommer förhoppningsvis att växa än mer framöver, så det blir fler turneringar med pengar i potten.

2010-09-29 @ 15:23:31
Postat av: Ulf

GonZa for the win!

2010-09-29 @ 16:07:27
Postat av: Joakim

Helt rätt! Heja på aset! Han måste vinna. Jag ska ha mina 10,8%! :)

2010-09-29 @ 20:02:46
URL: http://spelbröderna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails