Nordisk Speldag 2010


Idag är det något som kallas för "Nordisk Speldag" och hur det yttrar sig runtomkring i landet har jag ingen direkt koll på, men som bosatt i Sveriges avlopp så vet jag om att Stadsbiblioteket i Malmö kör en heldag med en massa roliga aktiviteter. Vad det innebär rent konkret för mig är att jag som landets sämsta "manager" (sagt med glimten i ögat) till min fightingvän GonZa är att fick en förfrågan från stans TV-spelsförening Terebi-Gemu om han ville delta och showa sina skills i Super Street Fighter IV. Allt som leder till exponering bifalles självfallet, så kring tolvsnåret drar vi dit och härjar lite.


... och imorgon är det Flipper SM. Själv har jag knappt rört ett flipper senaste tio åren men tänker dra dit och dokumentera och få storstryk. Om jag pallar. :)


/Joakim

Kommentarer
Postat av: Handsome Phil

Kul att ni dök upp, du är chill att prata med, I like you! :)



/Handsome

2010-11-15 @ 20:32:50
Postat av: Joakim

Ey, tack ska du ha! Mitt signum (när jag är nykter iaf) är att jag är rätt lätt att ha att göra med. ;)§

2010-11-15 @ 23:00:08
URL: http://spelbröderna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails