En gåva från en vän II

En kär gammal bekantskap till mig har gett sin in i den övernördiga världen av pärlplattsläggande. Ett givet och tämligen avslappnande terapiarbete för den stressade själen. Att lägga pärlplattor med tv-spelsmotiv är hårt skit och en sådan skapelse väcker alltid nostalgi hos spelnördar har jag märkt. Idag fick jag ett brev från min vän Sebbe. Det brevet innehöll:




Ken Masters. Shoryukenspammern number 1!


En fin och uppskattad gåva som framöver kommer att placeras i någon av mina bokhyllor bland krigslitteratur och stulna papp-Goombas. Nu faller det sig även som så att Sebbe tar emot beställningar om det är så att man skulle vilja ha en pärlplatta med eget motiv men själv inte har tid eller lust att själv lägga pärlorna. Tack som fan för Ken, Sebbe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails