Super Mario Marathon 3

Förra året under min semester så satt jag en större del utav bänkad framför datorn. Det är inte så ovanligt men det som var ovanligt var att jag satt och streamade Super Mario Marathon 2. Ett gäng killar som streamade ut Mario i cyberspace samtidigt som dom tog emot donationer. Vad jag minns bäst från hela det där var inte spelen eller allt sånt skit utan för varje 1000$ dom drog in körde dom Mario dansen. Ni som inte såg serien när det begavs sig förstår nog inte charmen med det hela.


Do the Mario!

 

 

Efter att fått den där kulturupplevelsen så vill jag då givetvis promota deras Super Mario Marathon 3. Den kommer äga rum den 25 Juni detta år. Det är om 3 veckor 4 dagar 21 timmar 47 minuter kvar när det här skrevs.

 

Super Mario Marathon 3

 

/Emil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails