Releaser V.22

Efter ett par veckor med ett gäng bra spelreleaser, så blir det totalt stiltje den kommande veckan. Det släpps typ ingenting. Ingenting som är värt att nämna eller borde nämnas. Men jag kände att det kanske bordes göras iaf. Inte för att jag vill eller för att jag har någonting att säga om spelet eller expansionen som det är. Utan för den enda anledning är att spelserien är den mest sålda någonsin till PC.


Sims 3: Ambitions (Drömjobb)
PC - 3 Juni
Finns att köpa på CD WOW! för 249kr

/Emil



Vafa... Det är inte varje dag jag spyr i min egen mun när jag kollar in storebroders releasegenomgång för kommande vecka. Idag var det däremot en sådan dag. Fuck this.

/Joakim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails