Ny kategori hos Spelbröderna: Street Fighter

Det var oundvikligt. Ett av mina första inlägg på bloggen avhandlar min kärlek till spelet Street Fighter IV. Efter kvalet i Malmö kan vi fyra fightingvänner bara konstatera att vi på lokal nivå står oss bra mot konkurrensen. Vi hade ingen aning om hur motståndet skulle se ut, men hade förhoppningar om att GonZas sjuka Fuerte skulle ta hem segern, vilket han nu även gjorde. Det här har bara taggat oss än mer. Det är dags att levla upp. Det är dags att börja bli bra på riktigt.

För min del blir det plågsamt då jag alltid i allting alltid kört på känsla snarare än sunt förnuft och ett metodiskt tillvägagångssätt i nya inlärningsprocesser (det är svensson att vara rationell). Det har alltid fungerat bra. För att levla upp krävs dock mer, så jag får väl helt enkelt ge upp och börja nöta training room. Efter tusen timmars speltid. Awsm.

Den 19:e juni är vi på Dreamhack och ställer till med oreda. Stuga bokad och absurda mängder öl och kockmössor står på inköpslistan.

Game on.

Vad kan man förvänta sig av själva kategorin? Mjo du... GonZas väg till seger!

/Joakim

Kommentarer
Postat av: Stan

Spännande. Matchvideos o sånt eller?

2010-05-25 @ 09:43:29
Postat av: Big Al

videos skulle komma snart, vi är alla förväntasfulla

2010-05-25 @ 13:34:44
Postat av: Joakim

Ja, verkligen förväntansfulla. Den här delen av bloggen kommer att koncentreras kring fyra fightingvänner och deras ölkonsumtion.. ;)

2010-05-25 @ 18:31:11
URL: http://spelbroderna.blogg.se/
Postat av: Stan

:) låter bra

2010-05-26 @ 12:10:08
URL: http://rov.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails