Final Fantasy XIII recensioner

På tisdag kommer det efterlängtade Final Fantasy 13 att släppas här i europa och USA. Men nu har dom flesta större spelsajter på nätet lagt upp sina recensioner för oss att läsa och titta på. På vg247 så har man sammanställt en massa recensioner och deras betyg som spelet har fått. Det är i stora drag ganska bra betyg för ett spel som klassas som linjärt av många som spelat det. På eurogamer kan man se skillnaden på Xbox 360 och PS3 versionen. Här kommer också gametrailers recensionen på spelet.


 

/Emil


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag vet inte om jag ser fram emot det eller ej. 12an var sisådär, kom inte överens med stridssystemet alls. Häftigt ja, men snabbt tråkigt i och med att striderna sköter sig själva till sist och spelet i stort sett upphör vara spel. Lite rädd för att det kommer hända här med...



PS. För övrigt tycker jag ni kan kolla up



"Dudebro: My Shit is Fucked Up so I got to Shoot /Slice You 2: It's Straight up Dawg Time"



Hade varit häftigt med en spelbröderna recension där ;) http://loading.se/forum.php?thread_id=75763



DS

2010-03-06 @ 17:52:12
Postat av: Joakim

Ja, spelet har ju fått en del kritik för att det är helt linjärt...



.. och eftersom Jon St John har hoppat på Dudebro så måste jag skriva någon liten grej om det, framöver. Duke fuckin' Nukem! :)

2010-03-07 @ 19:23:19
URL: http://spelbroderna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails