Final Fantasy XIII Achievement

Ni som läst om min upplevelse om detta spel vet att jag inte tyckte det här var så jävla jätte bra spel. Men så länge det finns achievements att jaga så vill jag ha dom. Jag hade sett på olika achievementsidor att det här skulle vara "lätt" att fixa men det skulle ta lite tid.


Nu kan jag hjärtligt säga att jag lyckas med denna tidsamma bedrift. Det tog 85 timmar och 4 sekunder för mig för att få 1k gamerscore i detta spel. Jag hade lite oflyt när det gällde en del farmande av vissa material så det går helt klart att göra bra mycket snabbare.


Enligt mygamercard.net så var jag den andra personen i vårat härliga land att få 1k i gamerscore. Och det finns 223 personer som har klarat det i världen enligt samma sida. Tycker inte jag var så jävla illa pinkat.


Rakt av så var det lätt fixat med lite tidkrävande att få. Om man är ute efter snabbare achievements så finns det "bättre" spel att spela. Men vill man en visuellt vackert spel (men ganska platt) så kan man ta det här om man har tid.

/Emil


Kommentarer
Postat av: pxl

Avatar: The Last Airbender-The burning earth kan man ju maxa 1000p i på drygt tre minuter :) Man hammrar på b-knappen ett tag bara.

2010-03-30 @ 12:05:49
URL: http://www.kwit.tv
Postat av: Emil

Det känner jag till. Har letat efter det spelet med endast hittat det på tradera för ocker pengar, dvs dom tar över 100 kr för det. Annars finns det NHL 2K6 och NBA 2K6 som är riktigt sköna lir att plocka 1k i.

2010-03-30 @ 16:50:26
URL: http://spelbroderna.blogg.se/
Postat av: Joakim

85 jävla timmar... Urgh. Fattar inte att du pallar. :)

2010-03-31 @ 20:00:31
URL: http://spelbroderna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails