Microsoft E3 var ointressant

Tänkte inte skriva något första om presskonferanserna men tog ändå notes på burken och här kommer mina små noteringar jag tänkte när jag såg presskonferansen. Som för övrigt var grymt jävla tråkig. Jag är inte imponerad. Ska bli kul och se vad dom gör med Cirque du Soleil på onsdag



CoD - Black ops
Helikopter...ok? = Railshooter =släpps  2010 11 09 = Treyarch = stort -


Hideo Kojima kom på scen
In game MGS rising - skär igenom det mesta med svärdet - so what?


Cliff Bezinski
Gears of war - 4 spelare - ser ut att suga lika hårt som dom 2 första delarna
cover - boooring
New mode - beast


Peter Molyneux
Fable 3 - trailer


Ny partner exklusiv - Crytek - Codename kingdoms?


Halo: reach
Markus Ledo
World Premier kampanjen - trailer - kändes Halo...fräscht - man flyger och skjuter m.m


Marc Whitten
bla bla bla bla bla bla
kinect - blä
pris? - utrymme behövs = mycket - funktioner...boooring
ge mig spelen
Videokinect - videochatt...tufft...konversationen var grymt stel och inövad...boooring
MS booring...och töntiga
vart är spelen?
nu kom ESPN på Xbox...undra om vi europer får ta del av det.
äntligen spelen...
Kinectimals...barn...blä..black and white någon? leka med sitt pet...man kan klappa dom, kela med dom..de é naajs
Kinect sports...*snark* sprint, fotboll, bowling, pingis, friidrott, boxning, wii sports någon?, beachvolley
Kinect Joy Ride...*snark*..styra i luften...verkar barnsligt...någon snor nintendos idéer tror jag
Kinect Adventures....men hallå?...kille kom splitscreen...cheese....rafting...jaha?

Ubisoft
Kinect....typ träning. EA sports active?....typ...fitness prutt. Börjar tittat på Italien - Paraguay för det här var tråkigt

Harmonix
Dance central - hon dansar ja det gör hon - inövat...typ massor

Vart är priset på kinect? Vart är spelen som vi alla väntar på?

Dansar han? ja det gör han...so?


Kinect USA release 4/11 15 spel på release

Lucas arts spel....till kinect en trailer för ett spel utan kontroll som kommer nästa år

Star wars....utan kontroll...såg grafik ok...äntligen får jag leka Star Wars tönt?
Vader gör entre och det slutar...


Turn 10
visar bilspel...forza...kinect...ferrari...titta bil...mmmm...inte imponerad


Xbox slim...liten....samma pris 299$...släpps idag till återföljsäljare...börja sälja direkt typ. Kanske nästa vecka eller något.


/Emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails