Jag skulle köpa Red Dead Redemption....

Jag är en människa som överlag tagit avstånd från hype-tåget redan år 2000 efter att jag blivit grymt besviken på ett spel jag gått och trånat efter och dagligen följt sedan utannonseringsdagen. Det handlade om en uppföljare till ett spel jag dog för. Diablo. Fucking epic. Tvåan däremot - ren avföring. Ett riktigt skräpspel, pinsamt värdelöst i sin nivådesign. Besvikelsen var total.

Tänkte köpa Red Dead Redemption i dag. Slut i samtliga affärer jag tittade in i, vilket betyder alla butiker jag har i närheten. Förutom en... Webhallen (50kr eller hadouken!). Således blev det inget köp av RDR just denna dag. Jag köpte Facebreaker från en sunkig reaback i en skitkedja i stället för 99:-.

Mest för att ha någonting att reta mig på.

/Joakim

Kommentarer
Postat av: Wedde

Om du gillar bra spel är Otogi 2 något helt magiskt!

2010-06-02 @ 21:41:00
URL: http://www.kwit.tv
Postat av: Joakim

Om jag gillar bra spel? Alla gillar väl bra spel? :) I och för sig gillar jag även dåliga spel, men enbart för att det göder mitt hat mot allt som är pissigt med existensen.



Kände inte till Otogi 2 sedan tidigare, men spanade in det lite snabbt och det verkar minst sagt trevligt. Om det innebär mashing med syfte är jag helt klart på. Tillskillnad från FaceBreaker, dvs. Jävla skräp....

2010-06-03 @ 00:15:51
URL: http://spelbroderna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails