Druidz fittar till det - madix missar EWSC

Quake Live-spelaren madix missar årets stora eSportfest som för er oinsatta går under namnet Electronic Sports World Cup 2010. Eventet går av stapeln på Disneyland i Paris. Sverige skulle egentligen ha blivit representerade med två Quake Live-spelare men Michael "madix" Hindersson har av Druidz blivit blåst på sin plats. Hur fittade Druidz till det? Jo, nötterna missade att bekräfta hans deltagande... och verkar dessutom inte ha varit fullt nöjda med madix prestationer på Dreamhack Summer 2010, men enligt uppgift hade madix tagit sig till Paris oavsett om han haft uppbackning från Druidz eller inte, men inte ens informerad om situationen blev han. I en kommentar till rakaka.se uttalar han sig så här:


"Jag tycker att det är jävligt tråkigt när man får en massa löften som inte hålls, orkar inte gå in på allt men jag blev bland annat lovad att bli skickad på events inom Europa utan problem. Sedan kan man ju tycka att man borde bli skickad på ESWC när det är druidz själva som håller i kvalet dit. Som fox sa "välkommen till esport - där man behandlas som skit". Har inget mer att tillägga…"


Druidz en pajasorganisation? Verkar så....


Via: Rakaka

/Joakim

Kommentarer
Postat av: Emil

Hade det råkat ut för mig så hade jag gått bärgsärkargång på någon eller något och vägrat samarbeta och ha någon kontakt med den organisationen och även kräva kompensation.

2010-06-29 @ 21:07:52
URL: http://spelbroderna.blogg.se/
Postat av: Joakim

Jag hade fått tuppjuck!

2010-06-29 @ 21:52:14
URL: http://spelbroderna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails