StarCraft 2 - Collectors Edition

 

 

När jag skulle installera spelet så står det att spelet ännu inte är släppt så kom tillbaka den 27 Juli. Nu ska jag kolla om det går att "lura" spelet annars är det ett fett stort minus av Blizzard.

 

Det fungerade ej. Då kommer nästa fråga fram hur stormakt spelbolagen skall ha över sina spel? Jag behövde vara uppkopplad till internet för att ens kunna installera spelet. Rätt eller fel? Jag ogillar den här kontrollen som spelbolag försöker ha över sina produkter. Det här måste lösas på något annat sätt.


Kommentarer
Postat av: Elias

Dom försöker in i det sista vet du! Är spelet hälften så bra som jag förväntar mig så kan jag leva med det...



Vad fick du lägg upp för boxen?

2010-07-26 @ 21:00:15
URL: http://iamfantomenjesus.blogspot.com/
Postat av: Emil

849kr plus frakt då. Eftersom jag aldrig själv ägt just StarCraft 1 trots att jag har över 3000 matcher på battle.net så kändes det som att det var just den som gjorde att jag köpte Collectors Edition. Svagt av mig att inte äga spelet innan nu. 3 timmar kvar tills det går att installera. Tiden står still

2010-07-26 @ 21:10:17
URL: http://spelbroderna.blogg.se/
Postat av: Samira

tjena!



Coolt att du lyckades hitta till bilden. Visst får du använda den. Det är inte världen bästa bild men det var svårt att få till en bra bild i mörkret med mobilkamera.



Superkul verkligen att ni gör något sådant. Keep up the good work!

2010-07-26 @ 22:43:48
URL: http://samira.nu
Postat av: Rob

Äsch att hålla koll så man inte spelar innan release tycker jag e bra i dessa dagar när man kan få den hemskickad innan release. Bättre än förr i världen när man var tvungen att köa i 3 dagar för alla spel man ville ha, Det e lite svårt att hålla nördlivet uppe och samtidigt sköta jobbet :P Därför uppskattar jag denna metod mera. Dock tycker jag UBISOFT's sätt att man måste ha internet alltid är jävligt töntigt. SC2 är för övrigt jävligt bra till de som undrar :)

2010-07-27 @ 09:22:07
Postat av: Emil

Jag vet då inte men om jag skall spela campaign mode i SC2 så måste jag logga in på battle.net. Sen under min spel session idag så tappade jag kopplingen mot battle.net och den sa inget om det, men när jag skulle spara så gick det inte och jag fick inga Achievements när jag spelade. Så jag tror stenhårt på att du behöver vara uppkopplad till battle.net för att kunna spela och det är förjävligt. Och det spelar ingen roll vilket bolag det är.

2010-07-27 @ 22:17:17
URL: http://spelbroderna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails