Video Game Premises Explained av Cracked.com

We need pitches, bitches! Blogg.se är något ostabilt och jag upplever det som att vi har ständiga inloggningsproblem och allmänna downtimes på grund av detta. Fan, kommer ju inte ens åt statistiken för bloggen och en sådan sak gör mig frustrerad, statistikjunkie som man är. Tur att vi flyttar inom kort. Känns tryggt.

Det här, mina vänner, är en helt underbar sketch av killarna från Cracked.com som är en amerikansk humorsajt med videos och en jävla massa suspekta listor. Ett skönt ställe att fördriva timmar på i jakt på absurd kuriosa och många sköna garv garanteras. Den här videon är från 2008, och har du inte sett den så är det ett måste. Helt underbar! Jag tittar på den lite då och då för att bli peppad. Videon är full med klockrena oneliners.

 

/Joakim


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hehe älskar denna med. Man får ju undra hur de kom på allt överhuvudtaget. Qbert måste nog ta priset

2010-02-17 @ 02:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails