Underlig prissättning

När man sitter och surfar runt på diverse sidor om hopp att hitta något spelfynd iform av nedsänkta priser. Ibland kan man hitta en del fynd. Och ibland en hel del hutlösa spel priser. I detta fall är det den senare som gäller. Satt och tittade på Elgiganten spelsida och valde då Xbox 360 och fick en smärre chock när jag kom till dera sista sida för spelen. Jag la båda spelen i kundkorgen och tog en skärmdump på det hela som bevis.


Elgiganten större bild




Spelen det handlar om är Fight Night Round 4 och Tiger Woods PGA Tour 10 (gäller även PS3). Som ni ser så är styckpriset på dom här 2 spelen helt enkelt 99999kr och total summan blir då helt ofantliga 199998kr för båda spelen. Det man kan glädjas åt är att frakten är 0kr.

Har mejlat Elgiganten och frågat om det här och väntar på svar.


Sidan till Elgiganten hittar ni här
/ Emil

Kommentarer
Postat av: Sphinx

undrar vad som händer om man lägger en beställning...

2010-02-14 @ 20:26:26
Postat av: Emil

Tjo Sphinx. Jag tror helt enkelt att du får betala den summan som står här. Men om du nu skulle göra det vore det bara dumt. Om du istället skulle uppmärksamma dom om det här så tror jag att du inte behöver betala fullt pris utan får betala till ett reducerat pris. Det hoppas jag på iaf. Annars gör ju Elgiganten bort sig

2010-02-14 @ 20:40:42
URL: http://spelbroderna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails