Street Fighter-tröjor

Jag älskar Street Fighter. Det är det spel som tillsammans med StarCraft och möjligtvis även Civilization som ligger mig närmast om hjärtat... tillsammans med Final Fantasy VI & VII, Chrono Trigger, Super Mario Kart, A Link to the Past, Phantasy Star IV.. äh, listan kan göras lång. Här har jag iallafall samlat ett gäng sköna och några mindre sköna tröjor av olika slag med Street Fighter-motiv.

Street Fighter t-shirt med Chun-li

Chun-Li / Spinning bird kick / 19.95$ / Capcom.com


T-shirt med motiv från Street Fighter IV. Ken
Ken / Fucking shit up / 19.95$ / Capcom.com


Tröja med motiv från Street Fighter IV. Ryu
Ryu / Not fucking shit up / 19.95$ / Capcom.com


Tröja med Street Fighter IV-motiv. Vega och Balrog. Fight Night
Vega och Balrog - Fight Night / 23.95$ / Capcom.com


Hadouken t-shirt
Hadouken, mothafuckas! / 19.97$ / Nerdyshirts.com

Hadouken t-shirt
Hadoken/Heineken / 16.15$ / Glitchgear.com

hadouken
23.94$ / Redbubble.com

hadoken t-shirt
Den här är riktigt jävla apsnygg! / 30.90€ / Lowrez.de

street fighter
New Challenger / 19.90€ / Lowrez.de

Street Fighter IV Ken
Ken! / 16.13$ / Araspro.com

Ryu Hadoken tröja
Ryu Hadouken / 23.94$ / Redbubble.com



Ken / 18.49$ / Myteespot.com



Retro / 44.99$ / Stylinonline.com


Hadouken! / 17.99$ / Pennyarcade.com



Shoryuken-hoodie / 33.99$ / Pennyarcade.com



Arwyuuknnn / 17.99£ / Retroville



Hadouken / 19.99$ / Uneetee.com



Hadouken! / 25.95$ / Zazzle.com



Tatsumaki Senpuukyaku! / 29.95£ / Retrogt.com


Shoryuken / 14.95£ / Retrogt.com



Sonic Boom / 14.95£ / Retrogt.com


Talk Street Fighter to me / 30.00$ / Kineda.com


World Warrior Bison / 30.00$ / Kineda.com



One Night Only / 15.99£ / Supercombo.com



Trio / 24.00$ / 80stees.com

Ovanstående är vad jag har lyckats ramla över medans jag spanat rundor. Har ni några tips, så får ni mer än gärna dela mer er! Avslutningsvis så hittade jag något som gjorde lite ont i själen på 80stees.com. Ken och Ryu-maskeraddräkter...

Hehehehehehehe... 60 dollar styck! Run the fuck away!!

 

Om min oändliga kärlek till Street Fighter-serien kan ni läsa genom att trycka här.

/Joakim


Kommentarer
Postat av: Terror

Jag vet vad du skall få i julklapp... :P

2010-02-22 @ 15:43:55
Postat av: Joakim

Hah! Jag vill ha en hel del av tröjorna. Den där "Talk Street Fighter to me" och "World Warrior-bison" är ju bara så övergulliga. :)

2010-02-22 @ 15:46:43
URL: http://spelbroderna.blogg.se/
Postat av: nicole

Grymt snygga vissa är ;)

2010-02-22 @ 16:03:06
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/
Postat av: cattle

I'm down, right fierce!

2010-02-24 @ 15:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails