FIFA 10 har sålt i mängder

EA rapporterade om att FIFA 10 har sålt i 9,7 miljoner exemplar. Jag har svårt att se att ett spel som gör lite uppdateringar hela tiden och som släpps varje år säljer i såna här mängder. Man undrar vad det är för fel på folk som hela tiden köper dessa uppdateringar. Jag själv äger FIFA 10 och har bidragit till denna siffra. Och i försvar kan jag säga att det var mitt första fotbollsspel jag någonsin köpt.

En annan imponerande siffra är att spelet såldes i 1,7 miljoner exemplar under den första veckan.

/ Emil

Fifa 10


Själv är jag stolt över att inte ha bidragit till dessa siffror. Jag har köpt ett enda fotbollsspel i mitt liv och det var Super Soccer till Snes. EA är fan värre än Capcom när det kommer till omotiverade uppdateringar. Fullpris för lite detaljer. Pinsamt är ordet.

/Joakim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails