You are... NOT... the controller.

Ja.. den här är helt utan hjärta.. Men!

Jag ler ändå...




På tal om någonting helt annat så ska jag se Roky Erikson i morgon på Kulturbolaget i Malmö. Min svenska krigsgets-själ jublar. Jag försökte skåda detta mirakel till kulturskapare på Roskildefestivalen 2007 men en whiskey- och pinnfylla samt ett styck syndaflod som renderade i ett brutet nyckelben två minuter efter jag fått ett wristband på armen satte stopp för ungefär samtliga festivalplaner. Så här i efterhand ler jag åt ett underhållande minne jag kan dela med mig av, men då, MEN DÅ, då var det fan inte okej. Jesus motarbetade mig. Han var kontrollen. Jag var rullstolstjejen.

/Joakim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails