Sony släpper tv med inbyggd Playstation 2

I ett, vad jag kan föreställa mig, är ett desperat sista mjölkningsförsök på den nu tio år gamla konsolen Playstation 2 med sina nästan 150 miljoner sålda exemplar, så släpper Sony en TV med inbyggd Playstation 2. Bravia KDL22PX300 heter den och är en 22" med 4 HDMI-portar, SCART, VGA-port, dubbla optiska kontakter för ljud samt tre USB-Portar. Skärmen klarar 720p.


Avdelning kuriosa, minst sagt. Jag förväntar mig inga vidare försäljningssiffror av skräpet.

/Joakim


Kommentarer
Postat av: Robin

Känns som dödsryckningar det där...är inte äns milk milk, utan ren desperation bara.

2010-12-07 @ 14:35:54
URL: http://gamingground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails