Mass Effect 3. Trailer.

Så är det!

 

Mass Effect 3 har planerad release till julen 2011. Personligen har jag än så länge bara lyckats spela några timmar av ettan, en öl eller sextio kom i vägen, men jag har långtgående planer på avsluta både ettan och tvåan innan trean kommer. Min stora undran är mest över var man hittar tid till att lägga på RPG som vuxen. Det är ju ett tämligen tidskrävande projekt man ger sig in i. Jag har alltid varit ett stort fan av rollspel av olika slag, men har knappt spelat några senaste åren. Mentalt skyller jag på tidsbrist, men antagligen beror det på ren lättja. För stunden är jag däremot sysselsatt med min halvelaka dvärgkrigare i Dragon Age: Origins som framöver antagligen bara faller längre och längre ner i helvetesondskan.

 

/Joakim


Kommentarer
Postat av: Elias

Trailern är apsnygg men spelet (1:an) sög potatismos

2010-12-16 @ 20:10:52
URL: http://iamfantomenjesus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails