Dead Space 2

Dead Space kom i oktober 2008 och när jag spelade spelet ett par månader senare så tog det mig med storm. Helt klart ett av dom bättre spelen 2008. Nu är det ju snart dags för uppföljaren att dyka upp i våra hem. Rättare sagt den 28 januari. Precis lagom efter att lönekuvertet har kommit med en lite påökning efter allt nyårssupande och julklappsköpande m.m.  Jo varför jag lyfter upp det här är ju att jag självklart ser fram emot detta spel som kommer leverera mer av den underbara stämmningen som fanns i ettan. Och nu har det blivit officiellt att ett litet demo ska släppas den 21 december. Man kan ju bara jubla.


 

/Emil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails