Releaser V.32

Madden NFL 2010
Wii, PS3, Xbox 360 - 12 Augusti
Spelet finns att köpa på CD WOW!


Emil: Ännu ett spel i EA's mest framgångsrika serie av sportspel. Jag har alltid avskytt att titta på den här sporten då jag tycker den är seg och långsam. Men när man får ta kontrollen själv så blir allt grymt mycket roligare.

Joakim: Må så vara, storebroder. Men! Jag hemsöks av minnet av usla NFL-spel till Sega Mega Drive om nätterna. Sporten är, om man bortser från den fysiska närkontakten, otroligt menlös, både i verkligheten och dess digitala motsvarighet. Jag skulle inte ens spela spelet mot betalning.




Kommentarer
Postat av: Stan

Har själv utövat amerikansk fotboll och stormtrivdes. NFL-serien är helt klart en mycket kompetent tolkning av sporten. Man måste bara förstå den. :)

2010-08-09 @ 10:40:28
Postat av: Joakim

Det har du nog helt rätt... jag förstår den inte. :)

2010-08-09 @ 17:12:48
URL: http://spelbroderna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails