Not noob

Något säger mig att den här killen är en jävla n00b....


Kommentarer
Postat av: Samuel Liljekvist

Jag det är han nog! :-)

2010-08-22 @ 15:11:13
URL: http://www.spelaspelonline.se
Postat av: kiise

han är säkert aspro

2010-08-22 @ 22:23:52
Postat av: Anonym

@kisse: Det kan han säkerligen också vara...är man så pass kaxig och antin00b så är sannolikheten tämligen hög att man har viss uppbackning för sin kaxighet. :)



Men... han är definitivt noob på en massa skit! Jag tar honom lätt i Nord mot Syd!

2010-08-23 @ 15:18:29
Postat av: Joakim

@kisse: Det kan han säkerligen också vara...är man så pass kaxig och antin00b så är sannolikheten tämligen hög att man har viss uppbackning för sin kaxighet. :)



Men... han är definitivt noob på en massa skit! Jag tar honom lätt i Nord mot Syd!

2010-08-23 @ 15:18:46
URL: http://spelbröderna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails