StarCraft II onlineplay kontinentlåst

Jag visste inte riktigt hur jag skulle formulera den här rubriken, men kontentan av det hela är precis vad rubriken antyder. Inget spel online mellan kontinenterna vid release. Möjligheten finns att en patch kommer efter att spelet släppts och Blizzard har fått se hur Battle.net klarar av påfrestningen. Jävligt märkligt måste jag säga... Rent spontant tycker jag synd om jänkarna som blir tämligen låsta. Det är skönt att hävda nationstillhörighet när man spelar, eller snarare att hysa ett visst förakt för en annan nationstillhörighet. Personligen bär jag på massor av hat mot våra europeiska bundsförvanter, så tyskslakt står definitivt på schemat. :)

/Joakim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails