Releaser V.14 - eller inte

Återigen så är det bara en massa "skit" spel som släpps och inget är närmar värt att nämna. Men Jag tänkte nämna ett par spel lite äldre som är billiga att få tag i på i olika nätbutiker. Vill inte nämna butikerna jag hittat priset på. Inte förren jag/vi blir betald/betalda tänker jag/vi göra reklam gratis åt något företag.


Halo 3
Xbox 360 - 198kr

 

Emil: Den här reklamsnutten är bland det bästa jag sett för ett spel. Spelet i sig behöver inte någon större presentation. Har man en Xbox 360 och inte lirat detta, då jävlar får man göra det.

 

 


 

 

 

Final Fantasy XII

Playstation 2 - 179kr

 

 

Emil: Nu när alla spelar Final Fantasy XIII till dom nyare konsolerna så kan man ändå spela på sin äldre maskin. Och har man missat del XII i serien så kan man passa på att spela det...nu när del XIII var mediokert så är det här helt klart bättre.

 

 


 

 

Dead Space

Playstation 3 - 139kr

 

 

Emil: Ett av dom stora titlarna 2008 som överraskade mig totalt över hur jävla bra det var. Och för detta pris så är det här ett måste köp. En sci-fi survival horror i ren alien anda. Helt jävla underbart.

 

 


 

 

Final Fantasy VII - Crisis Core

PSP - 199kr

 

 

Emil: PSP har en del toppspel och här är ett av dom mästerverken. Har själv inte hunnit spela klart detta spel än pga av en andra massa spel men direkt när det är färd någonstans så kommer det här fram. Helt klart lysande båda på grafik och handling. Ett måste.

 

 


 

 

Grand Theft Auto - Chinatown Wars

NDS - 169kr

 

 

Emil: Folk gnäller ofta att det inte kommer några våldsamma spel till Nintendos maskiner. Men när det väl dyker upp så säljer dom inte. Får inte ihop det. Ett underbart spel med en blandning av 3D och old-school GTA spel som man gillar. Langa knark för fan.

 

 


 

 

No More Heroes

Wii - 179kr

 

 

Emil: Det stilistiska Suda 51 spelet som handlar om Travis Touchdown och hans jakt att bli numer 1. Ett av dom bästa spelen när det handlar om att använda en ljussabel i striderna. Wii har inte många bra titlar men det här udda spelet är ett måste.

 

 


 

 

StarCraft

PC - 89kr

 

 

Emil: En relik om man jämför med dom andra spelen. Men trots en ålder på 12 år så håller det här spelet fortfarande världsklass. Och snart är den efterlängtade tvåan här och den kommer också bli världsledande.


Kommentarer
Postat av: pxl

Måste flika in att jag har kört igenom crisis core och att när man väl har gjort det så känns hela FFVII-storyn mer... komplett. Som varandes FFVII-fan i hjärtat så grämer det mig dock att jag inte ens har provspelat Dirge of Cerberus..

2010-04-05 @ 15:56:27
URL: http://www.kwit.tv
Postat av: Emil

Har ej spelat det heller. Men man måste fan prioritera för att hinna med allt nu för tiden

2010-04-07 @ 18:23:25
URL: http://spelbroderna.blogg.se/
Postat av: löölln

sv: japp, mycket stark

2010-07-30 @ 17:51:22
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails