Dom första 11 minutrarna av gameplay i Alan Wake

Dom första 12 minutrarna av Remedys kommande spel Alan Wake finns att beskåda. Mina första tankar efter att ha sett klippet är att kontrollen verkar vara lika illa som liknande spel som finns ute redan nu eller så var det en "dålig" spelare. Det jag gillar starkt är just berättartekniken med att Alan Wake kommenterar vad som typ precis skett och berättar vidare också vad målet är. Spelet mellan ljuset och mörkret verkar bli riktigt bra utfört.

 

Det är ju Spoiler varning på dett klipp om man inte vill se eller veta nånting innan releasen som äger rum den 14 Maj

 

 

 

 

/Emil


Kommentarer
Postat av: Mattias / Onlajn.se

Agh, Spelet som fick mig att köpa en Xbox 360 för några år sedan men som aldrig kom. Undrar om det är läge att återigen skaffa en Xbox 360 i år, hmm.



Videon verkar tyvärr blivit "privat" nu och går inte att visa.

2010-04-17 @ 22:42:40
URL: http://www.onlajn.se
Postat av: pxl

Spelet verkar både bra och dåligt på en gång, jag gillar tanken/speliden/genomförandet men är lite rädd att det inte kommer att klara sig hela vägen.

2010-04-18 @ 22:16:47
URL: http://www.kwit.tv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails